#2.1 Countdown - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Shirley Klootwijk - WaarBenJij.nu #2.1 Countdown - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Shirley Klootwijk - WaarBenJij.nu

#2.1 Countdown

Blijf op de hoogte en volg Shirley

06 November 2013 | Nederland, Haarlem

Lieve familie, vrienden, kennissen, vage kenissen en andere leute!

Veel van jullie weten al wat ik ga schrijven maar mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn; Shirley gaat weer backpacken. Dit keer wat korter dan de vorige trip maar dat maakt het er niet minder leuk op!

20 november stap ik in een vliegtuig richting Sri Lanka! Ik zal hier 3,5 week gaan rondtrekken met een Kiwi genaamd Sam. Ik heb hem leren kennen in Thailand en zover gekregen om met me mee te gaan wat natuurlijk weer in de kosten scheelt. Ook is het stiekem wel fijn om al dat moois te kunnen delen en natuurlijk ontzettend veel lol te hebben.

Het plan is simpel. Gewoon een beetje rondtrekken en genieten van al het moois! Snorkelen staat weer op het menu, jeep safari door national parks, beetje vissen met de locals, hangmat hangen met een mooie zonsondergang en het zwaarste van de hele reis Adams Peak beklimmen (lees 5200 treden) om daar de zonsopgang mee te maken!

Dit jaar een onderwater camera mee om foto's en filmpjes te maken dus jullie krijgen het allemaal te zien! Bereid je voor op hele vervelende mooie plaatjes en beelden!

Na Sri Lanka is het tijd om 15 december naar Thailand te vliegen. Daar zal ik een vriendin ophalen van de luchthaven. Radjnie is een goede vriendin/ collega/stap maatje/ alles in 1 waar ik 5 weken lang het avontuur tegemoet mee ga! Vorig jaar is dit mij zo goed bevallen dat ik dit nu ook met haar wil delen en het nog een keer wil over doen. Eiland hoppen, drinken uit emmers, bodypaint, snorkelen, badderen met olifanten, feesten en vooral feesten staan op het menu. Kerst/ oud en nieuw maar ook mijn verjaardag gaan we goed vieren!

Eind Januari zal ik dan terugkomen wat eerder is dan gepland. Voor een sollicitatie bij Sunweb als reisleidster kort ik mijn reis dan ook graag in..

Ik zal jullie via facebook en dus waarbenjij.nu op de hoogte houden van alle avonturen! Wil je niks missen? Schrijf je dan in op de mailinglijst, dan wordt er iedere keer als ik iets heb geplaatst een mail verstuurd ;)

Keep you posted!!

Liefs

Shirley

  • 06 November 2013 - 21:42

    Anne:

    Klinkt super!!!!
    En zo gaaf dat je zo snel op sollicitatiegesprek mag komen bij Sunweb. Ik weet zeker dat, dat helemaal goed gaat komen. Ennnnnn ben natuurlijk weer erg benieuwd naae alle mooie en gekke verhalen en foto's.

    Xxxxx

  • 09 November 2013 - 17:31

    Suus:

    Ga weer alles volgen!!! Je weet, bij te weinig informatie, schrap ik je uit ons testament!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley

EXPLORE. DREAM. DISCOVER.

Actief sinds 17 Feb. 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 9052

Voorgaande reizen:

20 November 2013 - 17 Januari 2014

Zuidoost-Azië 2.0

01 Oktober 2012 - 30 November -0001

Zuidoost Azië

Landen bezocht: